Persbericht: Commercieel dienstverlener Aeves hoofdsponsor Inkooptopper

6 nov 2012

Inkooptopper

Aeves sponsort per 1 oktober het initiatief van Inkooptopper. Inkooptopper heeft tot doel om op een humorvolle manier de werelden van inkoop en verkoop met elkaar te verbinden door middel van ‘one page’ strips. Aeves herkent in de strips haar filosofie dat inkoop en verkoopafdelingen meer met elkaar in contact zouden moeten treden om waarde toe te voegen in de commerciële keten. Inkooptopper benadert deze vraagstukken met een ‘knipoog’ naar deze beide werelden onder het motto “er mag gelachen worden”.

Commercieel dienstverlener Aeves is in 2011 opgericht. Het toevoegen van waarde aan de commerciële keten (inkoop, sales en marketing) van organisaties is ons uitgangspunt. Aeves draagt bij aan prestatie- en kpi verbeteringen, inkoop besparingen- en verbeteringen en het verhogen van omzet en marge. Binnen dit spectrum voorziet Aeves klanten in alle vormen van dienstverlening. Ingrijpende advies trajecten (consultancy), het vinden van de juiste mensen op lastig vervulbare posities (executive search) of het leveren van tijdelijke capaciteit (interim management).

Sherief Abdalla: Inkooptopper vult de dienstverlening van Aeves op een humorvolle en attractieve manier aan. Ludieke strips die een hak zetten op het gebied van actuele in- en verkoopsituaties. Dit past prima bij de uitstraling van Aeves: professioneel in het vak, hard werken en veel humor!

InkooptopperAeves is een jonge en dynamische dienstverlener die past bij de filosofie van inkooptopper: professionaliteit combineren met humor. Zowel Aeves als Inkooptopper beschouwen humor namelijk als schokbreker van onze turbulente maatschappij.

Inkooptopper (2)